۰ نفر

پیام تسلیت وزیر نیرو

شهادت سردار سلیمانی به پیروزی نهایی خط مقاومت ختم می‌شود

۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۲۳
کد خبر: 406801
شهادت سردار سلیمانی به پیروزی نهایی خط مقاومت ختم می‌شود

رضا اردکانیان وزیر نیرو در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به دست تروریست‌های ارتش آمریکا در بغداد، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در متن پیام رضا اردکانیان وزیر نیرو  آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ  فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ  وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

سردار سپهبد قاسم سلیمانی، بزرگ مردی که همه عمر پربرکت خود را در خدمت به مردم و جهاد در راه خدا گذراند، به عهد و پیمانی که با خدا بست وفا کرد و به خیل یاران شهیدش پیوست.

عروجی اینچنین شکوهمند و غبطه انگیز تنها شایسته مردی است که خواب راحت را از چشم دشمنان این سرزمین و مردم سربلند آن ربود. مردی که رهبر معظم انقلاب در وصف ایشان فرمودند:" ان شاء الله خدای متعال به ایشان اجر بدهد و تفضل کند و زندگی ایشان را با سعادت و عاقبت ایشان را با شهادت قرار دهد." بی تردید این نه پایان یک ماجرا، بلکه آغاز حماسه ای خواهد بود که به پیروزی نهایی خط مقاومت ختم می شود.

اینجانب این ضایعه تاسف بار را حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(مد) ملت شریف و بزرگوار  ایران اسلامی و خانواده محترم شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهید والا مقام  علو درجات مسالت دارم.