۰ نفر

دریافت هزینه ۲۰۰ ریالی از مشترکان پرمصرف آب

۱۰ دی ۱۳۹۸، ۹:۰۰
کد خبر: 405990
دریافت هزینه ۲۰۰ ریالی از مشترکان پرمصرف آب

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ گفت: بر اساس مصوبه امروز این کمیسیون، وزارت نیرو مکلف شد علاوه بر نرخ آبهای شهری، از مشترکانی که بالاتر از الگو، مصرف می کنند، مبلغ ۲۰۰ ریال دریافت و درآمدهای حاصله را برای آبرسانی به مناطق روستایی و عشایری هزینه کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، هادی قوامی سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1399 کل کشور در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه، ادامه تبصره های درآمدی لایحه بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. بر اساس مصوبه امروز این کمیسیون، مدارس خیرساز از پرداخت حق انشعاب آب، فاضلاب، گاز و برق معاف شدند و این مصوبه پیشنهادی به بند (م) تبصره 6 این لایحه الحاق شد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم با مصوبه امروز کمیسیون تلفیق برای معافیت مدارس خیرساز، تعداد زیادی از خیرین مدرسه ساز اقدام به ساخت مدارس جدید کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1399 کل کشور تصریح کرد: بر اساس بند (ب) تبصره (6) لایحه بودجه سال آینده، وزارت نیرو مکلف شد که از طریق شرکت های آب و فاضلاب شهری در سراسر کشور، علاوه بر نرخ آبهای شهری، از مشترکانی که بالاتر از الگو، مصرف می کنند، مبلغ 200 ریال دریافت و درآمدهای حاصله را برای آبرسانی به مناطق روستایی و عشایری هزینه کند.