۰ نفر

محصول ایرانول روغن موتور برتر شد

۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۱۰
کد خبر: 402316
محصول ایرانول روغن موتور برتر شد

طی مراسمی سوپررونیای ایرانول برترین روغن موتور کشور معرفی شد و از سوی قائم مقام وزارت صمت مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، محصول روغن موتور سوپر رونیا 5W30 ایرانول براساس  بررسی پژوهشگران ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت به عنوان محصول برتر تحقیق و توسعه واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی کشور انتخاب و طی مراسمی با حضور ، قائم مقام وزیر صمت  در امور بازرگانی و معاونین صمت از اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول تشکر و با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

این محصول شرکت نفت ایرانول با توجه به ویژگی هایی از جمله تولید شده از روغن پایه تمام سنتتیک با استاندارد SN ، دارای تاییدیه از شرکت رنو، کمک به استارت سریع موتور در دماهای پایین و صرفه جویی در مصرف سوخت، مقاوم در دماهای بالا و پایدار در برابر اکسیداسیون می باشد و تمام خودروهای خارجی موجود در کشور می توانند از این روغن استفاده کنند.

WhatsApp Image 2019-12-16 at 3.33.12 AM(1)

 عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول پس از دریافت لوح تقدیر محصول برتر در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از همه کارکنان شرکت نفت ایرانول که در جهت توسعه و پیشرفت بیش از پیش این شرکت طی سالهای اخیر گام های بزرگی برداشته اند و رکورد تولید، فروش، صادرات، صادرات روغن موتور، کاهش خام فروشی و سهم بازار و سود را از ابتدای تاسیس ایرانول تاکنون شکسته اند، گفت: خرد جمعی و همدلی کارکنان ایرانول باعث شد سه محصول جدید با بالاترین سطح کیفی روز دنیا سوپر رونیا 5W30 ، سوپر رونیا هیبریدی 0W20 و سوپر رویال  5W40 طراحی و در سالجاری به صورت عمده به بازار عرضه کنیم و مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. 

اسحاقی تصریح کرد: صنعت روانکار ایران از نظر کمیت و کیفیت براساس استانداردهای روز دنیا می تواند تمامی نیازهای داخلی را تامین کند و روغن موتور سوپر رونیا 5W30 که مناسب برای اکثر خودروهای خارجی موجود در ایران می باشد نمونه بارز توانمندی محققان و پژوهشگران داخلی است که میتواند سالانه از خروج میلیون ها دلار ارز جلوگیری کند.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از وزیر صمت و مدرس خیابانی قائم مقام وزیر در امور بازرگانی خواست به منظور رقابت واقعی و شناخت مصرف کنندگان از محصولات با کیفیت دستور دهند تبعیض در قیمت گذاری انواع روغن موتور با سطح کیفی یکسان با تاییدیه استاندارد برطرف شود. 

گفتنی است؛ در کشور ۵ محصول برتر در تمامی صنایع انتخاب شده بود که در صنعت روانکاران فقط سوپر رونیای ایرانول محصول برتر انتخاب شد.