۰ نفر

مالکان بیش از یک خودرو بخوانند!

زمزمه تخصیص بنزین به کد ملی

۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۴۰
کد خبر: 397195
زمزمه تخصیص بنزین به کد ملی

اخبار رسیده به اقتصاد آنلاین حاکی از آن است که در آینده نه چندان دور سهمیه بنزین فقط به کد ملی افراد تخصیص یافته و بر این اساس فقط یک پلاک از مالکان چند خودرویی، سهمیه 60لیتری در ماه خواهد داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین، سه روز پس از شروع سهمیه بندی بنزین و در تاریخ 28 آبان، در گزارش برخی خبرگزاری ها اشاره شد که بر اساس گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در آینده نزدیک سهمیه بنزین کسانی که چند خودرو دارند حذف می شود و فقط یک خودرو تحت مالکیت هر فرد، سهمیه بنزین خواهد داشت.

ولی روز بعد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی این موضوع را تکذیب و طی انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: برخی اخبار منتشر شده درباره تخصیص سهمیه سوخت به یکی از خودروهای مالکان دارای چند خودرو صحت نداشته و سهمیه سوخت فعلا به کارت سوخت تمامی خودروها تعلق می گیرد و تاکنون سیاست دیگری به این شرکت ابلاغ نشده است.

اما شنیده ها حاکی از آن است که اقدامات اجرایی شدن تخصیص سهمیه بنزین به کد ملی افراد در حال بررسی و پیگیری بوده و در آینده نزدیک سهمیه بنزین فقط به هر کد ملی تخصیص یافته و یک خودروی مالکان چند خودرویی  سهمیه 60 لیتری بنزین در ماه خواهد داشت. در نتیجه صاحبان چندین خودرو، در آینده نه چندان دور منتظر حذف سهمیه بنزین 1500 تومانی خودروهای مازاد خود باشند.