۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سپتامبر، ماه طلایی نفت و گاز آمریکا/ رکوردها جابجا شد

۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۹:۲۶
کد خبر: 373457
سپتامبر، ماه طلایی نفت و گاز آمریکا/ رکوردها جابجا شد

در ماه آینده میلادی حجم تولید نفت شیل آمریکا با عبور از 8 میلیون و 770 هزار بشکه در روز و همچنین استخراج 81 میلیون و 600 هزار متر مکعب گاز در روز، رکورد تازه‌ای در این صنعت به ثبت می‌رساند.

اقتصادآنلاین- مریم علیزاده؛ مطابق با جدیدترین پیش‌بینی‌های سازمان انرژی‌های آمریکا، در ماه سپتامبر آمار خیره کننده‌ای از تولید نفت و گاز در این کشور منتشر خواهد شد.

در این بین EIA گزارش داده است که در ماه سپتامبر  حجم تولید نفت شیل آمریکا با ۸۵۰ هزار بشکه افزایش به ۸ میلیون و ۷۷۰ هزار بشکه در روز می‌رسد. مطابق با این گزارش بیشترین رشد تولید در حوزه پرمین در ایالت تگزاس آمریکاست که تولید آن با ۷۵ هزار بشکه افزایش به ۴ میلیون و ۴۲۰ هزار بشکه در روز خواهد رسید. این در حالی است که افت قیمت نفت به محدوده 50 دلار می تواند تهدید جدی برای صنعت نفت شیل آمریکا محسوب شده و سرمایه گذاری در این حوزه ره از توجیه اقتصادی خارج کند.

همچنین صنعت گاز آمریکا نیز در ماه آینده میلادی روزهای خوشی را ثبت خواهد کرد. بر اساس پیش بینی ها و نیز پیشرفت پروزه های استخراج گاز، تولید روزانه این کشور از منابع گازی به رقم 81 میلیون و 600 متر مکعب در روز خواهد رسید که رکورد جدیدی محسوب می شود.