۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

شرکت ملی پخش از عرضه بنزین سوپر تبریز در بورس انرژی منصرف شد/ حال و هوای بنزینی امروز رینگ بین‌الملل

۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۲
کد خبر: 371217
شرکت ملی پخش از عرضه بنزین سوپر تبریز در بورس انرژی منصرف شد/ حال و هوای بنزینی امروز رینگ بین‌الملل

اولین عرضه بنزین سوپر از انبار نفت تبریز در رینگ بین الملل بورس انرژی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی لغو شد.

به گزارش اقتصادآنلاین طبق اطلاعیه قبلی بورس انرژی، امروز قرار بود ۵هزار تن بنزین اکتان ۹۵  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران برای اولین بار در رینگ بین الملل بورس انرژی عرضه شود.

این محموله به قیمت ۶۳۰ دلار در هر تن از انبار نفت تبریز به مقصد ارمنستان، افغانستان و اقلیم کردستان عراق بود که اطلاعیه لغو این عرضه از سوی بورس انرژی منتشر شد.

چهارشنبه هفته گذشته ۱۰ هزار تن بنزین اکتان ۹۱ به قیمت هر تن 581 دلار به مقصد افغانستان در بورس انرژی برای اولین بار عرضه شد که تنها ۳ هزار تن آن به فروش رفت. در نتیجه بر مبنای قوانین بورس انرژی ۷ هزار تن باقیمانده بعنوان عرضه مازاد به جلسه معاملاتی روز بعد یعنی دیروز راه یافت که البته برای این مقدار مشتری پیدا نشد.

امروز همچنین 5 هزار تن بنزین سوپر تحویل از انبار نفت اصفهان به مقصد افغانستان، ارمنستان و اقلیم کردستان عراق با قیمت 630 دلار در هر تن عرضه  شد که با قیمت 630 دلار و 63 سنت در هر تن به فروش رفت.

در ادامه نیز 10 هزار تن بنزین اکتان 91 به قیمت 581 دلار در هر تن تحویل از انبار پالایشگاه ستاره خلیج فارس به مقصد افغانستان و اقلیم کردستان عراق در رینگ بین الملل بورس انرژی عرضه شد که بدون حضور مشتری ماند و معامله نشد.

انرژی