۰ نفر

نماینده ورامین در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین تاکید کرد؛

مشکل قطعی آب در پیشوا حل شود/ انتظار برای اجرایی شدن وعده وزارت نیرو

۸ مرداد ۱۳۹۸، ۹:۴۸
کد خبر: 370012
مشکل قطعی آب در پیشوا حل شود/ انتظار برای اجرایی شدن وعده وزارت نیرو

با گذشت بیش از دو ماه از قطعی مکرر آب در شهرستان پیشوا، در اوج گرمای تابستان، همچنان مشکل قطعی آب این شهر مرتفع نشده است.

به گزارش اقتصادآنلاین ،هفته گذشته سرانجام صدای نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی برای قطعی آب سه شهر قرچک، ورامین و پیشوا درآمد. وی در تذکری به وزیر نیرو گفت: وزارت نیرو موظف است مشکل قطعی آب را در دشت ورامین رفع کند.

از سوی دیگر رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان ورامین اخیرا بیان داشته که قطعی برق باعث شده تا تعدادی از چاه‌های تأمین کننده آب ورامین از مدار خارج شود که این امر موجب قطعی و افت فشار آب در برخی از مناطق شهرستان شده است. وی تصریح کرد: در حال حاضر بخشی از شهرک فجر، کاظم آباد و شهرک فاطمی ورامین که از ارتفاع بیشتری نسبت به سایر مناطق شهرستان برخوردارند با مشکل کمبود و افت فشار آب مواجه هستند.

در این باره سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی به  خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: طی دو ماه گذشته سه شهر ورامین، قرچک و پیشوا بصورت مکرر دچار قطعی آب شدند که بعضا این نبود آب به ۱۰ الی ۱۲ ساعت می انجامید. وی در ادامه افزود: به همین دلیل هفته گذشته به وزیر نیرو در این خصوص تذکر دادم که یک میلیون شهروند ما دو ماه است که دچار قطعی آب هستند.

حسینی گفت: با پیگیری های انجام شده در حال حاضر قطعی آب شهرستان های ورامین و قرچک مرتفع شده است اما همچنان شهروندان شهر پیشوا با چالش قطع روزانه آب (طولانی مدت) در گرمای تابستان روبرو هستند. وی افزود: البته مسئولین قول مساعد داده اند که مشکل قطعی آب پیشوا نیز در روزهای آینده برطرف شود.

نماینده ورامین همچنین در خصوص قطعی برق در این شهرستان ها نیز گفت: قطعی برق مربوط به مناطقی است که در حال تعویض شبکه سیم کشی آن هستند وگرنه در حال حاضر قطعی برق برنامه ریزی شده در این شهرستان ها نداریم.