۰ نفر

سخنگوی دولت؛

برای تغییر قیمت بنزین تصمیمی اتخاذ نشده است/ کارت سوخت می‌تواند موجب تسهیل برای برنامه‌ریزی در مصرف شود

۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۲۰
کد خبر: 360298
برای تغییر قیمت بنزین تصمیمی اتخاذ نشده است/ کارت سوخت می‌تواند موجب تسهیل برای برنامه‌ریزی در مصرف شود

سخنگوی دولت با تکذیب شایعه برکناری زنگنه از مقام وزارت نفت از سوی دولت، گفت: آقای زنگنه با توجه به تجاربشان از وزرای کلیدی دولت هستند و چنین بحثی در دولت مطرح نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «علی ربیعی» عصر یکشنبه در نخستین کنفرانس خبری در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره شایعه برکناری زنگنه از مقام وزارت نفت، افزود: آقای زنگنه از وزرایی هستند که علاوه بر ایفای نقش در تولید و فروش نفت که در شرایط فعلی از موضوعات بسیار جدی و اساسی ماست، در سایر موضوعات دولت هم همیشه فعالانه حرف زدند، نظر داشتند و از وزرای کلیدی بوده‌اند.

وی ادامه داد: البته همه وزرا کلیدی هستند ولی آقای زنگنه با توجه به تجارب شان از وزرای کلیدی ما محسوب می‌شوند و چنین بحثی در دولت مطرح نیست؛ البته تا وقتی که من یادم هست همیشه اسم زنگنه در مجلس مطرح بود. اسم من و زنگنه همیشه در استیضاح ها مطرح بوده و امیدوارم آقای زنگنه در دوران باقی مانده دولت هم نقش مهمی را ایفا کند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه امروز با توجه به کاهش صادرات و فشاری که تحریم‌های آمریکا برای جلوگیری از فروش نفت به ما وارد می‌کند، اظهار داشت: در این دوره تاریخی نقش زنگنه برای ما با ارزش خواهد بود. همه ما باید کمک کنیم.

وی افزود: هرچند (استیضاح) حق مجلس است ولی نمایندگان محترم هم باید کمک کنند وجود افراد کارشناس و صاحب‌نظر که در مشکلات، نفت تولید می کنند، می توانندصنایع پایین دستی نفت را گسترش دهند، به بازارهای جهانی آشنا باشند، و بتوانند در فروش به ما کمک کنند، بسیار حائز اهمیت است.