۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

نحوه تحویل قیر رایگان روی میز مجلسی‌ها/ وزیر نفت به بهارستان می‌رود

۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۱۴
کد خبر: 359997
نحوه تحویل قیر رایگان روی میز مجلسی‌ها/ وزیر نفت به بهارستان می‌رود

فردا موضوع نحوه تحویل قیر رایگان در نشست ویژه هیات رئیسه کمیسیون‌های برنامه و بودجه، عمران و انرژی با وزیر نفت و رئیس کل دیوان محاسبات مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در جلسه یکشنبه هفته گذشته اعضای کمیسیون اقتصادی دولت آیین نامه پیشنهادی وزارت نفت برای توزیع 6 هزار میلیارد تومان معادل 4 میلیون تن قیر بر اساس بند «ه» تبصره 1 قانون بودجه سال 1398 با هدف تحویل به دستگاه های اجرایی برای آسفالت معابر شهری و روستایی به تصویب رساند.

اما این کمیسیون دومین پیشنهاد وزارت نفت برای تمدید تحویل 6 هزار میلیارد تومان قیر رایگان به دستگاه های اجرایی تا سقف 6 هزار میلیارد تومان مذکور در قانون بودجه سال گذشته تا خرداد امسال را تصویب نکرد. 

بر اساس این بند از تبصره 1 قانون بودجه امسال، وزارت نفت مکلف به توزیع 6 هزار میلیارد تومان معادل 4 میلیون تن به دستگاه های اجرایی است.

همچنین سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی موضوع نحوه تحویل قیر رایگان در نشست ویژه هیات رئیسه کمیسیون‌های برنامه و بودجه، عمران و انرژی با وزیر نفت و رئیس کل دیوان محاسبات خبر داد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: این نشست فردا ( یک شنبه، 26 خردادماه ) برای بررسی موضوع نحوه تحویل قیر رایگان پیش بینی شده در قانون بودجه با حضور وزیر نفت و رئیس کل دیوان محاسبات برگزار می‌شود.