۰ نفر

در نتیجه پیگیری‌های اقتصادآنلاین؛

چشم بورس‌بازان به ورود پتروشیمی نوری روشن می‌شود/خان هفتم، ارائه صورت‌های مالی

۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۱۳
کد خبر: 348876
چشم بورس‌بازان به ورود پتروشیمی نوری روشن می‌شود/خان هفتم، ارائه صورت‌های مالی

درحالی احتمال عرضه اولیه سهام پتروشیمی نوری تا پایان فصل بهار قوت گرفته است که طبق گزارش‌های اقتصادآنلاین و اظهارات مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، مانع اصلی این عرضه، ارائه صورت‎های مالی به بورس است.

اقتصادآنلاین-مریم علیزاده؛ هشت ماه از اولین گمانه زنی ها برای ورود پتروشیمی نوری به بورس می گذرد و در این میان چندین بار زمان عرضه اولیه این زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس به دلایلی به تعویق افتاده است. در این بین اقتصادآنلاین وظیفه رسانه ای خود دانسته که با پیگیری موضوع، بحث جذاب عرضه اولیه این پتروشیمی به فراموشی سپرده نشود. از این رو در گزارش ها و مصاحبه های متعددی دلایل فنی این تعویق را از سازمان بورس جویا شدیم. در تمام این مصاحبه ها، دلیل اصلی، آماده نبودن گزارش صورت های مالی پتروشیمی نوری برای ارائه به بورس بوده است. 

در جهت تایید مطالب اقتصادآنلاین،  اخیرا مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در اظهاراتی بیان داشته است که برای ورود پتروشیمی نوری به بورس، موانعی پیش رو بود که برطرف شد. همانطور که در مصاحبه اخیر خبرنگار اقتصادآنلاین با اسماعیل درگاهی، مدیر پذیرش سازمان بورس نیز تاکید شد، آماده نبودن صورت های مالی پتروشیمی نوری منتهی به 29 اسفند 97، مهم ترین مانع بورسی شدن نوری است. جعفر ربیعی نیز بیان داشته که منتظر ارایه صورت‌های مالی پتروشیمی نوری در سال ۹۷ هستیم تا عرضه سهام نوری به بورس انجام شود.

وی همچنین تاکید کرد که تلاش و علاقه ما این است که همچون پتروشیمی پارس، عرضه سهام نوری به بورس قبل از برگزاری مجمع صورت گیرد.

در نهایت اقتصادآنلاین بعنوان سومین پایگاه خبری کشور، رسالت رسانه ای خود می داند که تا نهایی شدن این عرضه، موضوع را پیگیری کند.