۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

آخرین وضعیت شبه جزیره انبار نفت اهواز/ آب به فرآورده‌ها نفوذ نکرده است

۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۵۸
کد خبر: 346070
آخرین وضعیت شبه جزیره انبار نفت اهواز/ آب به فرآورده‌ها نفوذ نکرده است

درحالی سیل از سه طرف انبار نظامیه اهواز را محاصره نموده است که تا این لحظه سیل بندها مانع از نفوذ آب به انبار شده اند.

اقتصادآنلاین-مریم علیزاده؛ با نزدیک شدن سیل به اطراف شهر اهواز، انبار نظامیه نفت اهواز نیز در محاصره سیل قرار گرفته است. در این رابطه نجفی مدیر منطقه اهواز شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادآنلاین آخرین وضعیت انبار نفت و جایگاه های سوخت اهواز را تشریح کرد.

وی با بیان این موضوع که انبار نفت از سه طرف در محاصره سیل قرار گرفته گفت: سیل بندهایی که در روزهای قبل اطراف انبار تعبیه شده، مانع از نفوذ آب به داخل انبار گشته است. در حال حاضر نیز آب از طریق سیل بندها به سمت جاده روانه است. از این رو پیش بینی می کنیم در صورت ادامه شرایط فعلی، سیل بندها توان مهار آب را داشته باشند. اما اگر شدت حرکت آب افزایش یابد، شرایط غیرقابل پیش بینی خواهد شد.

مدیر منطقه اهواز شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص آخرین وضعیت جایگاه های توزیع سوخت اهواز نیز گفت: فعلا تمام جایگاه های سطح شهر اهواز فعال بوده و مشغول به سوخترسانی هستند. اما چهار جایگاه سیار نیز برای شرایط بحران در نظر گرفته شده که در صورت لزوم آن ها وارد فاز عملیاتی سوخترسانی می شوند.

نجفی در پایان همچنین به چهار جایگاه غیرفعال در جاده اهواز به اندیمشک اشاره کرد و گفت: دو جایگاه از این چهار جایگاه که بر اثر سیل از دسترس خارج شده بودند، با تخلیه آب مجددا فعال شدند. گفتنی است روز دوشنبه بر اثر هجوم سیل به جاده اندیمشک، چهار جایگاه مستقر در این جاده از دسترس خارج شده و به زیر آب رفتند.