۰ نفر

اخراج کارگران در صنعت نفت شیل آمریکا

۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۹:۵۰
کد خبر: 345947
اخراج کارگران در صنعت نفت شیل آمریکا

برخی تولیدکنندگان شیل با شکست طرح های هزینه ای و کاهش خریداران سرمایه ها، به کم کردن تعداد نیروی کار روی آورده اند.

به گزارش رویترز ، برخی تولیدکنندگان شیل با شکست طرح های هزینه ای و کاهش خریداران سرمایه ها، به کم کردن تعداد نیروی کار روی آورده اند. سرمایه‌گذاران تقاضای بیشتری برای سود دارند .

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، شرکت نفت نچرال ریسورسز پایونیرکه یکی از بزرگترین تولید کنندگان در حوزه پرمین وست تگزاس و نیومکزیکو است و شرکت لاردو پترولیوم، یک تولیدکننده پرمین دیگر در هفته جاری تصمیم گرفتند تعدیل نیرو کنند .

پاداش خاتمه خدمت برای برخی کارکنان در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود تا ماه ژوئن از کار بیرون بروند. پایونیر به مدت بیش از یک سال است سعی می کند سرمایه هایش را در تگزاس جنوبی بفروشد و بر پرمین تمرکز کند .

این شرکت در فوریه نتایج مالی سه ماهه چهارم 2018 را اعلام کرد که ضعیف تر از حد انتظار وال استریت بود. در همین ماه، تیم داو، مدیر عامل این شرکت از سمتش کناره گیری کرد .

شرکت های شیل در تولید نفت آمریکا رکورد زدند ولی سالها هزینه‌های سنگین باعث شده حالا سرمایه‌گذاران فشار بیاورند که هزینه ها کاهش یابند و پول نقد برای تامین سود به جای تولید نفت بیشتر استفاده شود .

کارکنان پایونیر گفتند این شرکت قصد دارد 300 کارگر را که حدود 10 درصد نیروی کار آن است، برکنار کند .

شرکت لاردو پترولیوم که مقر آن در اوکلاهاما است، روز سه‌شنبه اعلام کرد حدود 20 درصد از 340 کارگر خود را کنار می‌گذارد که سالانه 30 میلیون دلار برایش صرفه جویی به دنبال دارد. این شرکت سرپرست مالی خود را هم عوض کرد .

انتظار می رود فشار سرمایه داران بر شرکت‌های شیل افزایش یابد. طبق نظر تحلیلگران، تعدیل نیروی بیشتری در این صنعت در پیش است ، چون شرکت ها میخواهند ساختار هزینه های خود را درست کنند .