۰ نفر

میزان سوخت سرقت شده از لوله انتقال بوشهر مشخص شد

۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۵۰
کد خبر: 343530
میزان سوخت سرقت شده از لوله انتقال بوشهر مشخص شد

دادستان بوشهر گفت: 444هزار و661 لیترنفت گاز و بنزین از طریق ایجاد انشعاب غیرمجاز از خط لوله اصلی انتقال فرآورده نفتی اسکله اداره بندر و دریانوردی به مخازن انبار شهید غریبی بوشهر سرقت شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، علی حسن پور افزود: از این میزان سوخت سرقت شده 307هزار و 52 لیتر نفت گازو 137هزار و 609 لیتر بنزین به ارزش 14 میلیارد و 600 میلیون ریال است که در بازه زمانی 2 ساله به سرقت رفته است. 
وی بیان کرد: متهم این پرونده از ابتدا شناسایی و دستگیر شد و پرونده برای رسیدگی لازم به دادگاه کیفری 2 بوشهر ارسال و پس از رسیدگی توسط دادگاه حکم مقتضی صادر می شود. 
وی بیان کرد: براساس تحقیق و بررسی های به عمل آمده مشخص شد این سرقت سازماندهی شده نبوده و متهم در مدت 2 سال به صورت انفرادی اقدام به برداشت و و فروش نفت گاز و بنزین از خط لوله شرکت فرآورده‌های نفتی بوشهر کرده است. 
شرکت پخش فرآورده های نفتی بوشهر دی ماه سال 1397 درحین تخلیه فرآورده نفتی متوجه نشتی خط لوله انتقال سوخت از اسکله اداره بندر و دریانوردی به انبار نفت شهید غریبی شد که پس از بررسی ایجاد انشعاب غیرمجاز از این خط لوله و سرقت سوخت مشخص شد.