۰ نفر

درگفتگو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

آتش‌سوزی خط لوله انتقال بنزین اهواز - لرستان/ این حادثه خسارت جانی نداشته است

۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۱۰
کد خبر: 343521
آتش‌سوزی خط لوله انتقال بنزین اهواز - لرستان/ این حادثه خسارت جانی نداشته است

صبح امروز یکی از خطوط انتقال فرآورده های نفتی در مسیر اهواز به شمال خوزستان و استان لرستان دچار حادثه و آتش سوزی شد که تا کنون هیچ خسارت جانی در این باره گزارش نشده است.

اقتصادآنلاین- عبدالله محمدی؛ حوالی ساعت ٩:٣٠ صبح امروز ، یکی از خطوط لوله انتقال فرآورده های نفتی در خوزستان دچار آتش سوزی شد، به همین منظور کیهان پور مدیر خط لوله منطقه خوزستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: این خط لوله۱۶ اینچی که دچار حادثه شده، بنزین را از اهواز به شمال خوزستان و پس از آن به نواحی استان لرستان منتقل می کند که صبح امروز به علت فرسودگی دچار شکستگی شد.

او ادامه داد، پس از بروز حادثه عوامل مربوط و تیم های انتظامی به محل اعزام و منطقه را محدود کردند، اما با توجه به بارندگی شدید، بنزین در زمین کشاورزی کناری این خط لوله سرازیر شده و پس از حرکت بر روی آب و با فاصله حدود هزار از لوله اصلی دچار آتش سوزی می شود.

او‌ همچنین اظهار داشت به همکاری آتش نشانی منطقه و نیروهای محلی آتش سوزی مهار و عملیات رفع شکستگی لوله در دستور کار قرار گرفت.

کیهان پور نسبت به اینکه این حادثه هیچگونه خسارت جانی نداشته است گفت: خبر تخلیه روستاهای اطراف ارتباطی با این آتش سوزی نداشته و این هشدار احتمالا مربوط به جلوگیری از خطرات سیل است. 

او در ادامه اضافه کرد، به زودی خط لوله مذکور به مدار سرویس برخواهد گشت و برآورد خسارت این آتش سوزی نیازمند کارشناسی است که پس از بررسی نهایی اعلام خواهد شد.