۰ نفر

اقتصادآنلاین گزراش می‌دهد؛

انتشار اطلاعیه چهارمین عرضه نفت خام در بورس انرژی/ همه چیز مانند عرضه سوم، این‌ بار خریداری می‌آید؟

۹ بهمن ۱۳۹۷، ۹:۴۵
کد خبر: 332621
انتشار اطلاعیه چهارمین عرضه نفت خام در بورس انرژی/ همه چیز مانند عرضه سوم، این‌ بار خریداری می‌آید؟

اطلاعیه عرضه چهارم نفت خام سبک به میزان یک میلیون بشکه توسط بورس انرژی منتشر شد. این عرضه هفته آینده و درحالی انجام خواهد شد که در سومین مرحله آن معامله‌ای انجام نشد!

اقتصادآنلاین-عبدالله محمدی؛ چهارمین عرضه نفت در بورس انرژی در حالی انجام خواهد شد که برای سومین عرضه خریداری پای میز معامله حاضر نشد و هر کدام از مسئولان نفتی نسبت به این موضوع اظهار نظر متفاوتی داشتند. تبیانیان نماینده شرکت ملی نفت در بورس در مصاحبه‌ای که با خبرنگار اقتصادآنلاین داشت اعلام کرد، بازار هنوز به استعداد کافی نرسیده و ما وظیفه داریم عرضه را به طور منظم انجام داده تا بازار شرایط ایده آل خود را به دست آورد. وی همچنین اشاره کرد چهارمین عرضه هم مانند عرضه سوم انجام می‌شود.

بیژن زنگنه وزیر نفت نیز روز گذشته در مصاحبه ‌ای اظهار داشت، ما از پیشنهادات همه افراد درباره به نتیجه رسیدن این موضوع استقبال می‌کنیم.

اکنون اطلاعیه چهارمین عرضه نفت خام سبک در بورس انرژی توسط شرکت ملی نفت ایران انتشار و شرایط و ضوابط در آن ذکر گردید.

بنا بر اطلاعیه منتشر شده، عرضه چهارم در روز دوشنبه مورخ 15/11/97 انجام می‌شود. طبق اعلام قبلی یک میلیون بشکه نفت خام سبک با حداقل بارگیری 35 هزار بشکه و 6 درصد پیش پرداخت، همچنین امکان تسویه حساب صد در صد ریالی  و درحالت اعتباری امکان پرداخت 90 روزه فراهم است. همچنین در اطلاعیه اشاره شده سررسید تحویل کالا تا یک ماه بعد از خرید و از طریق اسکله جزیره خارک خواهد بود.

index