۰ نفر

رییس کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

هشدار مجلس به وزارت نفت درباره ایمن‌سازی گرمایش مدارس

۱ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰
کد خبر: 323594
هشدار مجلس به وزارت نفت درباره ایمن‌سازی گرمایش مدارس

رییس کمیسیون عمران مجلس گفت : کمیسیون عمران مجلس به وزارت نفت و شرکت گاز اخطار داد که اگر سهم ایمن سازی سامانه های گرمایشی مدارس از فروش گاز را به موقع و کامل پرداخت نکند تخلفشان را مورد برخورد قرار خواهد داد و آنها متعهد به پرداخت اعتبار سامانه‌های گرمایشی مدارس شدند اما باز این اتفاق دردناک تکرار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خانه ملت ؛ محمدرضا رضایی‌کوچی نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: سه دختر عزیز زاهدانی ما در آتش بی‌کفایتی سوختند. این درام که پاره‌های تنمان در مدارس یا بلرزند یا بسوزند، باید زودتر از کشور ما رخت بربندد.
رضایی کوچی عنوان کرد: حدود سه ماه قبل کمیسیون عمران مجلس به وزارت نفت و شرکت گاز اخطار داد که اگر سهم ایمن سازی سامانه های گرمایشی مدارس از فروش گاز را به موقع و کامل پرداخت نکند تخلفشان را مورد برخورد قرار خواهد داد.

وی افزود: این مسئولان دوبار به کمیسیون احضار شده و با آنها تعیین تکلیف کرده بودیم و آنها متعهد به پرداخت اعتبار سامانه‌های گرمایشی مدارس شدند اما باز این اتفاق دردناک تکرار شد.

 وی تصریح کرد: دیگر کوتاهی قابل اغماض نیست و بنده به اتفاق آقای یارمحمدی نماینده زاهدان با اعمال ماده 234 مسئولان مقصر را به دادگاه پارلمانی خواهیم کشاند.