۰ نفر

امام جمعه موقت زاهدان:

90درصد از مردم سیستان و بلوچستان هنوز گاز ندارند

۱ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۴۴
کد خبر: 323579
90درصد از مردم سیستان و بلوچستان هنوز گاز ندارند

امام جمعه موقت زاهدان گفت: چرا با وجود اینکه می ‌گویند گاز به این استان امده اما 90 درصد از مردم هنوز بدون گاز هستند و برای زاهدان هنوز هیچ خدمتی در این زمینه نشده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، حجت الاسلام احمد راهداری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: با توجه به اینکه در فرهنگ ما ایرانی‌ها شبی به نام شب یلدا نامگذاری شده و در تاریخ ثبت شده بطوریکه رسم شده در این شب کوچیکترها به دیدن بزرگتر‌ها میروند و دید و بازدید صله ارحام به جا می آورند.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: حتی احادیث داریم از نبی مکرم اسلام که اگر کسی صله ارحام به جا نیاورد کافر حساب میشود، صله رحم راه‌های گوناگون دارد زمانی میتوان با کمک جانی و یا با کمک مالی و کمک فکری میتوان صله ارحام به جا اورد.

وی گفت: این شبها و این روزها سعی کنیم صله ارحام به جا اوریم بطوریکه که اگر مسلمانی صله رحم را ترک کند گناه کبیره کرده است، در روایات آمده است حتی اگر فامیل؛ دوست یا آشنا دارید که کافر است و مشرک است نباید با او هم صله ارحام را ترک کنید و این جا است که اهمیت صله رحم چه قدر مهم است.

راهداری افزود: در هفته گذشته حادثه ای دلخراش دل مردم این شهر داغدار کرد، چرا با وجود اینکه می ‌گویند گاز به این استان امده اما 90 درصد از مردم هنوز بدون گاز هستند و برای مرکز استان یک کشور هنوز هیچ خدمتی نشده است.

راهداری خطاب به استاندار گفت: شما که در راس کار استان قرار دارید باید پاسخ این مردم نجیب را بدهید، مسئولین فریاد می زنند ما نوکر مردم هستیم اما درست نیست که مردم برای دو عدد کپسول از تمام زندگی خود بزنند.

امیدواریم مسوولین و نمایندگان مسئله گاز رسانی به طور جدی پیگیری کرده و همچنین مشکل مربوط به مدارس غیراستاندارد را نیز برطرف کنند.