۰ نفر

امام جمعه در دیدار مردمی رئیس جمهوری

مشکل ویژه استان سمنان کمبود آب است

۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۲۷
کد خبر: 319474
مشکل ویژه استان سمنان کمبود آب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مشکل ویژه این استان کمبود آب است، ما کویری و خیلی تشنه هستیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی روز سه شنبه در دیدار مردمی دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در ورزشگاه تختی شاهرود در قالب سفر کاروان تدبیر و امید، بیان کرد: اگر آب باشد کار هست و اگر کار باشد نان هست.

وی افزود: مردم از رییس جمهوری انتظار دارند وارد میدان شود تا یادگاری از ایشان در این استان برای همیشه بماند و مردم از آن استفاده کرده و دعاگوی او باشند.

شاهچراغی یادآور شد: این سفر از سفرهای پر برکت است و استقبال کنندگان به زودی شاهد آن خواهند بود.

امام جمعه شاهرود هم ضمن خیر مقدم به رییس جمهوری، گفت: شما فرزند این استان هستید و از همه آنچه مردم توقع دارند مستحضرید.

حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه نخستین نیاز برای پیشرفت شهرستان شاهرود را بیان کرد، افزود: در دهه های اخیر سرمایه گذاری برای آب انجام نشده و یا اگر شده به نتیجه نرسیده است.

امام جمعه شاهرود ادامه داد: در شهرستان شاهرود و استان سمنان گذرگاه زائران امام رضا (ع) و مهد علم و عرفان گردشگری، کویر و جنگل و زمینه های اشتغال و صنعت اقتصادی در امور مختلف فراهم است.

امینی از رییس جمهوری خواست در این سفر آنچه باعث رفع نگرانی ها می شود به مردم هدیه دهد و یادآور شد: فرودگاه شاهرود در زمان نماینده فقید این شهرستان ساخته شده و با همت مردم و کمک دولت پروازهایش را آغاز کرده اما پرواز خارجی و بردن محصولات کشاورزی و دامی به سایر کشورها، نیازمند هدیه شماست.

در سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان در روزهای 13 و 14 آذر حدود 70 طرح به تصویب می رسد.

سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز، سخنرانی به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان استان و حضور در نشست شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری در این سفر 2 روزه است.

روحانی پس از دیدار مردمی و سخنرانی در شاهرود راهی سمنان می شود و ساعت 15 در دانشگاه علوم پزشکی این شهر به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان حضور می یابد.

همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به سمنان، شماری از وزرای دولت نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان های استان سفر خواهند کرد.

روحانی پیش از این، فروردین 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.