۰ نفر

شرکت ملی پالایش ده‌ها هزارمیلیارد منابع سازمان هدفمندی یارانه‌ها را واریز نکرد

۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۲۳
کد خبر: 319257
شرکت ملی پالایش ده‌ها هزارمیلیارد منابع سازمان هدفمندی یارانه‌ها را واریز نکرد

رییس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه ها، گفت: ده ها هزار میلیارد تومان از منابع سازمان هدفمندسازی یارانه ها از سوی شرکت ملی پخش و پالایش به حساب سازمان هدفمندسازی یارانه ها واریز نشده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، جبار کوچکی نژاد با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندسازی یارانه ها با دستگاه های مختلف در کشور، گفت: در حال حاضر گزارش کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندسازی یارانه ها به مرحله جمع بندی رسیده و احتمالا ظرف دو هفته آینده  در کمیسیون اقتصادی بررسی می شود.

رییس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندسازی یارانه ها، با بیان اینکه منابع ورودی سازمان هدفمندسازی یارانه ها به درستی واریز نشده است، افزود: طی سال های گذشته 300 هزار میلیارد تومان مبلغ واریزی به سازمان هدفمندسازی یارانه ها  بوده است.

تعدادی از دستگاه ها پول خود را به سازمان هدفمندسازی یارانه ها واریز نکرده اند

وی ادامه داد:  تعدادی از دستگاه هایی که باید منابع را به سازمان هدفمندسازی یارانه ها واریز می کردند، پول خود را به سازمان هدفمندسازی یارانه ها واریز نکرده اند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ده ها هزار میلیارد تومان از منابع سازمان هدفمندسازی یارانه ها از سوی شرکت ملی پخش و پالایش به حساب سازمان هدفمندسازی یارانه ها واریز نشده است، اظهار داشت: در قانون هدفمندی یارانه ها تاکید شده بود که 30 درصد منابع هدفمندی باید به تولید اختصاص یابد که بررسی ها نشان می دهد که تنها مبلغ کمی به بخش تولید اختصاص یافته است.

شایان ذکر است که تیر ماه سال 96 بود که نمایندگان مجلس تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندسازی یارانه ها را کلید زدند که به دلیل پیچیدگی منابع و مصارف، زمان تحقیق و تفحص طولانی شد.