۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

آخرین اخبار از احداث خطوط لوله نفت ساحلی در چهار گوشه جهان/افزایش ظرفیت استخراج و برداشت با راه اندازی خطوط ساحلی

۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۵۷
کد خبر: 319246
آخرین اخبار از احداث خطوط لوله نفت ساحلی در چهار گوشه جهان/افزایش ظرفیت استخراج و برداشت با راه اندازی خطوط ساحلی

با رشد سرمایه گذاری و تامین اعتبار به زودی شاهد افزایش عملیات احداث و توسعه در زمینه خطوط لوله نفتی ساحلی در آفریقا، آسیا و غرب اروپا خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار بینالملل اقتصادآنلاین گروه انرژی  وست وود، که تخصص در زمینه تحقیق، تحلیل، و امور مشاوره جهت اکتشاف و خدمات بازاریابی نفتی دارد، در آخرین شماره از پیش بینی سالیانه خود در مورد خطوط لوله ساحلی جهان در طی سال های 2019 تا 2023 گزارشی ارائه داد، که بر طبق آن در نتیجه پروژه هایی که در راستای کاستن از تنگناهای متاثر از ظرفیت بالای برداشت در ایالات متحده ایجاد خواهد شد، افزوده شدن ظرفیت های بالاتری برای خطوط لوله پیش بینی می شود.

طبق این گزارش، انتظار می رود در مقایسه با دوره پنج ساله گذشته، بازار با حفظ پایداری خود، با رشد 21 درصدی هزینه مخارج نسبت به سال های 2014 تا 2018 مواجه خواهد شد. طبق اعلام پروژه ها در سال 2018-2017 در مناطقی همچون آسیا و استرالیا افزایش مخارج مشاهده می شود.

وست وود همچنین افزایشی 12 درصدی در گسترش احداث خطوط لوله نفت در سال 2020-2019 را پیش بینی می کند که به موجب راه اندازی تعدادی چند از پروژه های کلیدی در حال ساخت بوجود خواهد آمد. از این تعداد می توان به خط لوله نفتی  1400 کیلومتری از اوگاندا به تانزانیا و همچنین خط لوله 4000 کیلومتری که از روسیه به چین امتداد دارد اشاره کرد.

همچنین انتظار می رود احداث پروژه های دیگری همچون خطوط اتصال کننده موزامبیک به آفریقای جنوبی که تحت عنوان پروژه رنسانس آفریقا در جریان است و  خطوط برنامه ریزی شده که با عنوان روح عقاب در کانادا طرح ریزی شده است، منجر به افزایش مخارج پیش بینی شده در این گزارش شوند.

1

هزینه مخارج احداث خطوط لوله ساحلی در جهان 2023-2014