۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

پایان کار مدیرمالی پتروشیمی جم پس از مجمع ناکام / سبزواری به جای نادرخانی نشست

۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۷:۰۲
کد خبر: 319010
پایان کار مدیرمالی پتروشیمی جم پس از مجمع ناکام / سبزواری به جای نادرخانی نشست

روز گذشته و پس از اعلام تنفس مجمع فوق العاده جهت تصویب افزایش سرمایه، مدیریت مالی پتروشیمی جم دستخوش تغییرات شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، پتروشیمی جم طی هفته های اخیر در تلاش بود تا افزایش سرمایه به میزان 840 میلیارد تومان (از امحل آورده نقدی سهمداران و مطالبات حال شده) رابه تصویب مجمع فوق العاده برساند که این امر روز گذشته به دلیل عدم موافقت سهامدارعمده به تصویب نرسید و مجمع با تنفس روبرو شد.

در این خصوص صفاریان مدیر روابط عمومی پتروشیمی جم به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: پس از بی نتیجه ماندن مجمع افزایش سرمایه، در نتیجه این تنفس مدیر مالی شرکت برکنار شد و سکان این بخش به بهرام سبزواری رسید. وی از معاونان گروه خودروسازی سایپا است که معاونت مالی این مجموعه را برای دوره 10 ساله در کارنامه خود دارد.

همچنین گفتنی است در اطلاعیه ای که شرکت در سایت کدال در این خصوص منتشر کرده است، آمده: مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت، بر اساس آگهی منتشره در سامانه کدال در تاریخ 28 ابان ماه در خصوص دعوت به مجمع عمومی فوق العاده راُس ساعت 10:00 روز شنبه مورخ 10 آذر برگزار گردید و مجمع در خصوص هیچ یک از موارد دستور جلسه تصمیم گیری ننمود و مجمع با تنفس روبرو شد. همچنین باتوجه به عدم اتفاق نظر درخصوص افزایش سرمایه مجمع اعلام تنفس نموده و مقرر گردید جلسه بعدی مجمع در ساعت 14:00 روز شنبه تاریخ 24 اذر و در محل تهران- پژوهشگاه صنعت نفت (سالن آزادگان) واقع در ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود.