۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

بازهم بحث قاچاق سوخت در کمیسیون انرژی/افزایش ظرفیت پالایشگاه با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی

۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۱۷
کد خبر: 318712
بازهم بحث قاچاق سوخت در کمیسیون انرژی/افزایش ظرفیت پالایشگاه با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی

در سه شنبه هفته جاری کمیسیون انرژی مجلس بار دیگر میزبان وزیر نیرو جهت پاسخگویی به سوال چند تن از نمایندگان خواهد بود. در این بین همچنین در کارگروهی به ادامه بررسی و جمع بندی طرح یک شوری افزایش ظرفیت پالایشگاه های میعانات گازی و نفت خام با استفاده از سرمایه گذاری مردمی پرداخته می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، در دومین هفته آذر کمیسیون انرژی مجلس میزبان وزیر نیرو جهت طرح سوال شش تن از نمایندگان در خصوص وضعیت کم آبی خواهد بود. 

یکشنبه هفته جاری مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران به جهت ارائه گزارش درخصوص عملکرد و برنامه های آتی آن شرکت به کمیسیون انرژی می آید.

همچنین در این کمیسیون در روز دوشنبه کارگروه نفت به بررسی و جمع بندی طرح یک شوری افزایش ظرفیت پالایشگاه های میعانات گازی و نفت خام با استفاده از سرمایه گذاری مردمی  باحضور مسئولین و کارشناسان وزارت نفت، سازمان برنامه و بودجه کشور و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی می پردازد.

در روز سه شنبه نمایندگان حاضر در این کمیسیون به ادامه بررسی راه های کنترل مصرف و جلوگیری از قاچاق سوخت با حضور مسئولین و کارشناسان وزارت نفت (شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران و سازمان بهینه سازی مصرف سوخت)، وزارت کشور(سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور)، وزارت جهادکشاورزی، وزارت راه و شهرسازی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای)، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، انجمن نفت ایران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پلیس راهور ناجا، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی می پردازند.

همچنین در کارگروه بررسی اساسنامه شرکت ملی نفت ایران در روز یکشنبه نمایندگان، ادامه بـررسی و جمع بندی مطالب و اسـاسـنامه پیشنـهادی شـرکت ملی گـاز ایران با حضور مسئولین و نمایندگان تام الاختیار وزارت نفت، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان خصوصی سازی، دیوان محاسبات کشور، سازمان بازرسی کل کشور و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی را در دستور کار خود دارند.