۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین عنوان شد:

تشریح آخرین پیگیری‌ها برای حل مشکلات رانندگان تانکرهای سوخت

۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۶:۰۳
کد خبر: 303160
تشریح آخرین پیگیری‌ها برای حل مشکلات رانندگان تانکرهای سوخت

رئیس کمیته حمل و نقل مجلس آخرین پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات رانندگان تانکرهای سوخت و کامیون داران را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، شادمهر کاظم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: در جلسه روز گذشته کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، مشکلات کامیون داران و رانندگان تانکرهای سوخت با حضور مسئولان مربوطه و نماینده کامیون داران بررسی شد.

کاظم زاده در ادامه افزود: در توضیحاتی که نماینده کامیون داران ارائه داد، مشخص شد که دستگاه ها و سازمان های مسئول به وعده هایی که قبلا به فعالان این صنف داده بودند، عمل نکرده اند که این موضوع موجب نارضایتی مجدد رانندگان کامیون و تانکرهای حمل سوخت شده است. 

وی با بیان اینکه رانندگان کامیون و تانکرهای سوخت دو مطالبه اصلی دارند که تاکنون محقق نشده است، اظهار داشت: یکی از مطالبات این قشر، تأمین لاستیک و 15 قلم قطعات یدکی پرمصرف وسایل نقلیه شان است که مقرر شده وزارت صنعت، معدن و تجارت 500 هزار حلقه لاستیک را ثبت سفارش و خریداری کند و بانک مرکزی هم موظف شده که ارز مورد نیاز برای خرید این تعداد لاستیک را تامین کند. 

کاظم زاده یکی دیگر از مطالبات رانندگان کامیون و تانکرهای سوخت را تأمین 15 قلم قطعات یدکی پرمصرف عنوان کرد و گفت: در همین راستا مقرر شده که وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی در اسرع وقت ارز دولتی لازم را برای واردات و تأمین 15 قلم قطعات یدکی پرمصرف کامیون ها و تانکرها اختصاص دهند.  

رئیس کمیته حمل و نقل مجلس با تاکید بر اینکه تحقق مطالبات فعالان این صنف می تواند بخش عمده ای از مشکلات آنها را رفع کند، اظهار داشت: با توجه به عمل نکردن دستگاه های دولتی به وعده هایی که قبلا داده بودند، مجلس پیگیری های لازم برای تحقق آنچه که بر عهده وزارت صمت و بانک مرکزی گذاشته شده است را انجام خواهد داد. 

به گفته این نماینده مجلس گزارش کمیسیون عمران در خصوص اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات رانندگان کامیون و تانکرهای سوخت در هفته های آینده به صحن علنی پارلمان ارائه خواهد شد.