۰ نفر

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس؛

بادامچی: مشکلات مرتبط با انرژی ریشه در گذشته دارد

۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹
کد خبر: 283536
بادامچی: مشکلات مرتبط با انرژی ریشه در گذشته دارد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به موضوع قطعی برق در برخی مناطق پایتخت، مشکلات مرتبط با انرژی را موقتی دانست و عنوان کرد که این مشکلات در گذشته ریشه دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا بادامچی در خصوص علت و چرایی قطع برق در برخی از ساعات روز در برخی مناطق پایتخت گفت: قطعا ما در این حوزه مشکلات زیر ساختی داریم، این مشکلات بیشتر متوجه آن دولت هشت ساله‌ای است که امکانات و پول خوبی در دست داشت، ولی به این زیرساخت‌ها توجه نکرد.

وی افزود: موضوعی که در برنامه چهارم توسعه در خصوص ترمیم این زیرساخت‌ها و موضوع تولید آب و برق مورد تاکید قرار گرفته بود،‌ اجرایی نشد. ترمیم زیر ساخت‌ها مانند توسعه شبکه فاضلاب و توسعه شبکه‌های آب دشوار است، این کارها باید تدریجی صورت می‌گرفت ولی انجام نشد و امروز تمام این فشارها را به یکباره شاهد هستیم.

بادامچی در خصوص اعلام شدن زمان قطعی برق تصریح کرد: دولت باید تلاشش را داشته باشد که در این حوزه برنامه‌ریزی کند، چرا که مردم باید در جریان این موضوع باشند و برنامه‌ریزی روزانه خود را انجام دهند. یعنی مردم بدانند چه مناطقی در چه زمانی برق دارد و یا برق ندارد. به هر ترتیب این موضوع را تدریجی و بنا به یک برنامه‌ریزی می‌بینیم.

نماینده مردم تهران اظهار داشت: این کوتاهی‌ها در گذشته ریشه دارد نه که بگویم این موضوع ریشه در امروز دارد، امروز در این حوزه همه‌گونه تلاشی انجام می‌شود تا مشکلات برطرف شود.