۰ نفر

۳۰‌میلیارد تومان برای گذر از خاموشی پایتخت نشینان

۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۲۲:۵۰
کد خبر: 251298
۳۰‌میلیارد تومان برای گذر از خاموشی پایتخت نشینان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران،گفت: بر اساس پیش‌بینی های صورت گرفته ۳۰ میلیارد تومان پروژه‌ برای گذر از خاموشی تابستان در حال‌ اجرا داریم. علاوه بر این پروژه‌هایی نیز برای مدیریت مصرف در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، حسین صبوری با اشاره به وضعیت خاموشی در تابستان سال آینده، اظهار کرد: سال جاری پیک مصرف ۴۷۰۰ مگاوات بود که نسبت به سال ۱۳۹۵ حدود پنج درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران ادامه‌ داد: هر ساله دو اقدام برای گذر از پیک مصرف صورت می‌گیرد که یکی از آنها توسعه و اصلاح شبکه و دیگری کارهایی در راستای مدیریت مصرف است که شامل موضوعات فرهنگی  و ترویجی می‌شود.

وی با بیان این که امسال نیز پروژه‌ای در این خصوص در حال اجرا داریم، بیان‌ کرد: هدف ما از مدیریت مصرف این نیست که مردم به زحمت بیافتند و در مسائل رفاهی آنها اختلال ایجاد شود، ‌ بلکه قصد داریم در ترویج درست مصرف کردن وضعیت تامین برق را سر و سامان دهیم.

به گفته وی این مساله علاوه بر این موجب می‌شود مشترکان برق مطمئن و پایداری را در اختیار داشته باشند، هزینه‌های برق آنها را نیز به حداقل می رساند. لذا ما انتظارداریم که اگر مردم همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند در تابستان مشکلی برای تامین برق نداشته باشیم.