۰ نفر

قطع گاز ادارات تهران از فردا عصر

۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۹:۳۳
کد خبر: 248832
قطع گاز ادارات تهران از فردا عصر

همزمان با بارش برف در اکثر مناطق کشور و کاهش دمای هوا و افزایش میزان مصرف گاز به منظور جلوگیری از افت فشار گاز سیستم‌های گرمایشی ادارات دولتی استان تهران از چهارشنبه تا اطلاع ثانوی از مدار خارج می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، جلسه هماهنگی و پیشگیری از اُفت فشار گاز و مدیریت بهینه مصرف در استان تهران عصر امروز با حضور امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، الماسی مدیرکل بحران استاندار تهران و مدیران آبفا، شرکت گاز، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در استانداری برگزار شد.

در این جلسه دارابی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گزارشی از وضعیت مصرف گاز استان و وضعیت فشار گاز همزمان با کاهش دما در استان تهران ارائه داد.

در ادامه با بررسی اعضاء و تصمیم معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران مقرر شد، از  چهارشنبه 11 بهمن ماه با هماهنگی شرکت‌های گاز و پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز و در راستای کمک به مدیریت بهینه مصرف در مناطق سردسیر، برفی و همچنین تأمین مناسب انرژی موردنیاز مناطق زلزله‌زده غرب کشور از ساعت ١٨ سیستم‌های گرمایشی همه ادارات، دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های لشگری و کشوری واقع در استان تهران تا اطلاع ثانوی از مدار خارج شود و همچنین فعالیت ایستگاه‌های گاز سی‌ان‌جی نیز کنترل شود.