۰ نفر

مشکلی در تامین سوخت خودروها در مناطق زلزله زده نیست

۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰
کد خبر: 231686
مشکلی در تامین سوخت خودروها در مناطق زلزله زده نیست

برغم انتشار برخی مطالب و شایعات در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر فعالیت نامنظم جایگاههای عرضه توزیع سوخت و مشکل در زمینه تامین و توزیع سوخت خودروها(بنزین و گاز) در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، هیچگونه مشکلی در روند فعالیت این جایگاهها و توزیع سوخت دراین مناطق وجود ندارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، در مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه، تمامی جایگاههای عرضه سوخت بنزین و سی ان جی خودرو در محدوده شهرستان های اسلام آباد غرب، دالاهو، سرپل ذهاب و قصرشیرین به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت و عرضه سوخت خودرو بدون وقفه و وجود هرگونه مشکلی جریان دارد.

 تمامی جایگاههای عرضه سوخت بنزین و گاز(سی ان جی) در مناطق غرب استان کرمانشاه (در داخل شهرها و مسیرهای اصلی و فرعی) باز هستند و خودروها بدون هیچگونه مشکل و یا کمبودی سوخت موردنیاز خود را دریافت می کنند.

درهمین ارتباط، در هیچ کدام از جایگاههای عرضه سوخت خودرو (بنزین، گازوئیل و گاز) در محدوده مناطق زلزله زده استان کرمانشاه نیز شلوغی خودرو وجود ندارد و خودروها به صورت طبیعی و بدون هرگونه معطلی سوخت موردنیاز خود چه بنزین، گازوئیل و یا سی ان جی را دریافت می کنند.

 روند فعالیت جایگاههای عرضه سوخت خودرو در سطح مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه در طول شبانه روز، به صورت کاملا عادی درجریان است و این جایگاهها با تمام ظرفیت درحال عرضه سوخت هستند.

زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون بیش از 432 کشته و حدود هفت هزار و 718 مصدوم داشته است.

این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.

به گفته استاندار کرمانشاه، براساس برآوردهای انجام شده براثر این زلزله به 40 هزار واحد مسکونی در محدوده غرب استان خسارت های کلی و جزیی وارده شده است.