۰ نفر

گاز هم به زاهدان رسید هم به زاهدانی‌ها

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱
کد خبر: 192289
گاز هم به زاهدان رسید هم به زاهدانی‌ها

معاون وزیر نفت درباره گازرسانی به زاهدان گفت: مگر می شود ابتدا گاز را به زاهدانی رساند و بعد گاز را به زاهدان!

به گزارش اقتصاد آنلاین، حمیدرضا عراقی، صبح امروز (دوشنبه، ١٨ اردیبهشت ماه) در سومین روز از برگزاری بیست و دومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به صبحت‌های برخی منتقدان درباره گازرسانی به زاهدان اظهار کرد: وقتی کار خوبی برای کشور انجام می شود این انصاف نیست که نادیده گرفته شود؛ دولت نماینده ملتی است که مردم به آنها رأی داده اند و وظیفه اش هم خدمات رسانی به مردم است.

وی افزود: وقتی دولت کار خوبی برای مردم انجام می دهد همه ما وظیفمون است که این شادی و خوشحالی را به همدیگر تبریک بگوییم؛ همه می گفتند امکان رساندن خط لوله گاز به زاهدان در این زمان وجودندارد ولی ما این کار را انجام دادیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز با اشاره به این که ٣٥ سال است که این شرکت برای مردم، محیط زیست کشور و توسعه و خودکفایی ایران فعالیت می کند، ادامه داد: کار بزرگی که در زاهدان انجام شد بی نظیر و بی سابقه بود؛ کسی که این صحبت را کرده به نظر بنده ناآگاهانه گفته که «گاز به زاهدان رسید نه به زاهدانی ها»

عراقی گفت: مگر می شود اول گاز را به زاهدانی ها رساند و بعد گاز را به زاهدان! ابتدا باید گاز به زاهدان برسد، انشعاب ها و شبکه ها انجام شود و سپس مردم مشترک شوند.

وی با بیان این که تااین لحظه ١٤٠ کیلومتر لوله گذاری در زاهدان انجام شده است، تصریح کرد: همچنین هم اکنون در حال نصب ٣٥٠٠ علمک در زاهدان هستیم؛ روزی ٧٠ تا ١٠٠ علمک نصب می شود، بعد می گویند گاز به زاهدانی ها نرسید!