۰ نفر

زمانی نیا در غرفه اقتصاد آنلاین در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی:

مشکلی در وصول پول نفت وجود ندارد/حدود ٧٠ میلیارد دلار قرارداد در قالب قراردادهای جدید نفتی درحال مذاکره است

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱
کد خبر: 191891
مشکلی در وصول پول نفت وجود ندارد/حدود ٧٠ میلیارد دلار قرارداد در قالب قراردادهای جدید نفتی درحال مذاکره است

معاون امور بین الملل وزیر نفت با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در وصول عواید ناشی از فروش نفت وجود ندارد، گفت:موفقیت ها و گشایش های پس از برجام غیرقابل انکار است و این نمایشگاهی که اکنون در حال برگزاری است از نشانه های این موفقیت است.

اقتصاد آنلاین- سمانه برمخ‌ شاد؛ امیر حسین زمانی نیا با حضور در غرفه اقتصاد آنلاین در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی درباره اظهارات مطرح شده از سوی برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه در بازگشت درآمدهای نفتی مشکلاتی وجود دارد، تاکید کرد:من نمی دانم این حرف ها از کجا و با چه استدلالی مطرح می شود، پاسخ روشن است و بانک مرکزی بارها پاسخ این سوال را داده است، هیچ مشکلی در گرفتن پول نفت، میعانات گازی و فراودرده های نفتی نداریم.

وی با اشاره به اینکه برای مردم روشن است که چرا این حرف ها مطرح می شود، تصریح کرد:موفقیت ها و گشایش های پس از برجام غیرقابل انکار است و این نمایشگاهی که اکنون در حال برگزاری است از نشانه های این موفقیت است.

زمانی نیا با بیان اینکه این موفقیت ها غیر قابل کتمان است، گفت:پروژه های نفت و گاز از زمان شروع تا نهایی شدن دو تا سه سال طول می کشد و اکنون زمینه برای ثروت زایی در این صنعت فراهم است.

وی همچنین تاکید کرد؛ مذاکرات در راستای نهایی شدن قراردادهای نفتی ادامه دارد و در این راستا حدود ٧٠ میلیارد دلار قرارداد در حال مذاکره برای امضا است.