۰ نفر

صدور ۱۴۴ هزار اخطاریه به مشترکان پرمصرف آب

۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۲۴
کد خبر: 146443
صدور ۱۴۴ هزار اخطاریه به مشترکان پرمصرف آب

معاون خدمات مشترکان و درآمد آبفا استان اصفهان گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری به منظور مصرف بهینه آب و جلوگیری از مصرف غیرمتعارف به مشترکان پرمصرف اخطار داده شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، رضا رضایی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه سه میلیون و 263 هزار قبض آب بها صادر شده است که از این رقم 144 هزار و 542 اخطاریه به مشترکان پرمصرف اصفهان ارسال شد که این امر تأثیر بسزایی در کنترل مصرف صحیح آب داشته است.

وی پایش مشترکان پرمصرف را ضروری دانست و گفت: درچند سال اخیر آبفا استان اصفهان به منظور ترویج مصرف بهینه آب میان اقشار جامعه پایش مشترکان پرمصرف را در دستور کار قرار داد این درحالی است که الگوی مصرف خانگی برای مشترکان مسکونی، ماهانه به ازای هر واحد 18 تا 20 مترمکعب تعریف شده و لازم است که مصارف مازاد توسط مشترکان مدیریت شده و از حد مجاز بیشتر نشود.

معاون خدمات مشترکان و درآمد آبفا استان اصفهان گفت: در ابتدا برای مشترکان پرمصرف اخطاریه بر روی قبوض آب بها درج می شود و در صورت عدم رعایت در دوره بعد، طی نامه ای هشدار آمیز، کاهش مصارف به آنها ابلاغ می شود.

رضایی افزود: کل انشعابات نصب شده مشترکان آب و فاضلاب در 93 شهر تحت پوشش شرکت آبفا استان اصفهان شامل یک میلیون و 100 هزار انشعاب در بخش آب و بیش از 619 هزار انشعاب در بخش فاضلاب است.