۰ نفر

قیمت گاز در بازار آسیا؛ ٥ دلار و ٦٠ سنت

۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۱۰
کد خبر: 143853
قیمت گاز در بازار آسیا؛ ٥ دلار و ٦٠ سنت

قیمت تک محموله گاز طبیعی در بازار شمال شرقی آسیا در هفته منتهی به ٢٢ اوت (دوشنبه، یکم شهریورماه) پنج دلار و ٦٠ سنت برای هر میلیون بی تی یو معامله شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان،  قیمت تک محموله گاز طبیعی در بازار شمال شرقی آسیا در هفته منتهی به ٢٢ اوت (دوشنبه، یکم شهریورماه) برای تحویل چهار تا هشت هفته ای بدون تغییر نسبت به هفته گذشته پنج دلار و ٦٠ سنت برای هر میلیون بی تی یو معامله شد.

تقاضا برای گاز در بازار آسیا در حال حاضر همچنان ضعیف است و تنها شرکت برق کانسای (kansai) ژاپن مناقصه ای برای خرید محموله گاز برای اواخر ماه سپتامبر و اوایل ماه اکتبر اعلام کرده است.

تک محموله گاز طبیعی در بازار جنوب غربی اروپا چهار دلار و ٥٠ سنت برای هر یک میلیون بی تی یو معامله شد که نسبت به هفته گذشته ١٠ سنت کاهش یافت.

به گزارش مدیریت کل امور اوپک و روابط با مجامع انرژی، در بازار NBP انگلستان قیمت هر یک میلیون بی تی یو گاز ٢ سنت کاهش یافت و سه دلار و ٧٧ سنت معامله شد.

قیمت گاز در بازار هنری هاب آمریکا نیز در هفته مورد بررسی به ٢ دلار و ٧٥ سنت برای هر یک میلیون بی تی یو رسید که نسبت به هفته گذشته، چهار سنت افزایش یافت.