۰ نفر

طرح آبرسانی اضطراری به پایتخت

۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷
کد خبر: 138430
طرح آبرسانی اضطراری به پایتخت

قائم مقام آبفای استان تهران گفت: تکمیل پروژه ایجاد رینگ آبرسانی در اطراف پایتخت نیازمند حمایت اعتباری و مالی دولت است و در حال حاضر کارها پیشرفت مناسبی ندارد.

علیرضا نوذری پور در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته به منظور ساخت رینگ تهران (ایجاد کمربند آبرسانی در اطراف پایتخت به منظور آبرسانی اضطراری در کمترین فرصت) گفت: پروژه در حال اجرا است اما از سرعت کافی برخوردار نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، قائم مقام آبفای استان تهران اظهارداشت: این طرح فعلا در منطقه جنوب غرب تهران در حال اجرا و عملیات است اما سرعت پیشرفت کار مورد انتظار خودمان هم نیست و این پروژه مهم باید با پیشرفت مناسب تری دنبال شود.

نوذری پور دلیل تاخیر در تکمیل این پروژه آبرسانی در پایتخت را کمبود منابع و اعتبارات اعلام کرد و افزود: از دولت انتظار داریم که در بخش تامین منابع مورد نیاز اجرای طرح، اقدامات موثرتری را داشته باشد.

این مقام مسئول در آبفای استان تهران خاطرنشان کرد: طبق برآورد صورت گرفته در سال ۹۰، ساخت و تکمیل پروژه رینگ تهران نیازمند ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار بود که قائدتا امروز و به رقم سال ۹۵، این عدد چندید برابر شده است.