۰ نفر

گزارش اقتصاد آنلاین از آتش سوزی در پتروشیمی بیستون

آتش سوزی بیستون مهار شد+دلیل حادثه

۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۰۷
کد خبر: 137652
آتش سوزی بیستون مهار شد+دلیل حادثه

از حدود ساعت 14 امرزو یکی از مخازن پتروشیمی ال ان بی بیستون کرمانشاه دچار آتش سوزی شد که تلاش ماموران آتش نشانی برای مهار این حریق موفقیت آمیز بود و هم اکنون آتش سوزی مهار شده است.

 مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرده که الکتریسیته ساکن داخل مخزن، علت آتش سوزی پتروشیمی بیستون بوده است.

در پی این حادثه،  مرضیه شاهدایی؛ مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی وارد پتروشیمی بیستون  و جلسه شورای بحران به همراه معاون استاندار و مدیرکل بحران کرمانشاه آغاز شد.

photo_2016-07-29_19-05-32

بنا به این گزارش به نقل از ایسنا؛رنجبر، فرماندار کرمانشاه  با اشاره به این که در این آتش سوزی یکی از منابع ذخیره نفت که مواد اولیه پتروشیمی است دچار حریق شده است، اظهار داشت: یگانهای آتش نشانی از کرمانشاه، شهرستانهای اطراف، فرودگاه و کارخانه سیمان به محل اعزام شدندو خوشبختانه بر اثر این آتش سوزی به کسی خسارت جانی وارد نشده است.

 

   آتش سوزی مربوط به یکی از مخازن پتروشیمی است

photo_2016-07-29_18-54-09

حجت الله جهانبخشی در این باره گفته این آتش سوزی راس ساعت ۱۴ امروز در پتروشیمی بیستون رخ داد و به محض اطلاع، یگانهای اطفا حریق به محل پتروشیمی اعزام شدند.

مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه ادامه داد: این آتش سوزی مربوط به یکی از مخازن پتروشیمی است که نیروهای آتش نشان ما سریعا وارد عمل شده و همچنان مشغول خاموش کردن آن هستند.

جهانبخشی تصریح کرد: از آنجایی که مواد نفتی بسیار سریع الاشتعال هستند خاموش کردن آنها کار بسیار دشواری است و به آسانی خاموش نمی شود.

وی ادامه داد: سعی کرده ایم با آب بدنه مخزن آتش گرفته را سرد کنیم که مخزن منفجر و متلاشی نشود و مواد نفتی آن وارد محوطه پتروشیمی نشود.

 

photo_2016-07-29_19-05-51

photo_2016-07-29_19-05-26