۰ نفر

انتخابات شورای شهر ساری تایید شد

۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۵۴
کد خبر: 203873
انتخابات شورای شهر ساری تایید شد

عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از تایید انتخابات شورای شهر ساری و چهاردانگه خبرداد و گفت: تا روز یکشنبه آینده تمامی موارد باقی مانده مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تایید انتخابات شورای شهر و روستا در سراسر کشور نهایی خواهد شد.

قاسم میرزایی نیکو، با اشاره به تایید انتخابات شوراهای شهر و روستا در برخی دیگر از حوزه‌های انتخابیه اعلام کرد: با توجه به مسائلی که در مورد حوزه انتخابیه ساری وجود داشت طرفین موافق و مخالف ابطال انتخابات دعوت شدند و در رابطه با این مسئله صحبت شد و در نهایت انتخابات در ساری به تایید رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، او گفت: همچنین روال مشابه در مورد تایید انتخابات شوراهای شهر و روستا در حوزه چهاردانگه نیز طی شد که براساس بررسی‌های انجام شده انتخابات در این حوزه هم به تایید رسید.

عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها خاطرنشان کرد: بحث‌هایی نیز درباره بخش‌هایی از حوزه‌های نیلودشت و قزوین وجود دارد که همچنان در حال بررسی است. در مورد دو روستای محمد آباد و سیدآباد قزوین نیز بحث و بررسی انجام شد که در نهایت نتیجه انتخابات در محمدآباد تایید شد و درباره انتخابات در سیدآباد قزوین نیز تصمیم گرفتیم که مجدداً بازرس اعزام کنیم.

میرزایی نیکو در پایان با بیان اینکه تقریباً تمامی روند بررسی و تایید انتخابات در سراسر کشور به اتمام رسیده خاطرنشان کرد: احتمالاً تا روز یکشنبه آینده تمامی موارد، مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تایید انتخابات شورای شهر و روستا در سراسر کشور نهایی خواهد شد.