۰ نفر

جشنواره فیلم فجر در البرز برگزار می شود

۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۱۸
کد خبر: 605753
جشنواره فیلم فجر در البرز برگزار می شود

معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، با اشاره به تدارک برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان، گفت: جشنواره فیلم فجر و نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره به صورت همزمان با تهران در سالن‌های نمایش فیلم‌ استان پخش می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمود دهقان هراتی روز دوشنبه در این نشست با اشاره به تدارک برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان، گفت: برگزاری جشنواره فیلم فجر و نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره که به صورت همزمان با تهران در سالن‌های نمایش فیلم‌ استان البرز پخش می‌شود، از شاخص‌ترین این برنامه‌ها به شمار می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان البرز ، فرصت بسیار مغتنمی برای علاقه‌مندان به هنر هفتم و همچنین سینماگران و فعالان سینمایی استان است که در کنار این رویداد به معرفی ظرفیت‌های سینمایی و تولید فیلم در استان البرز بپردازند.

دهقان هراتی با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا و نظارت دقیق اداره کل ارشاد البرز بر این امر گفت: مکان‌ اکران فیلم‌های جشنواره فجر در استان البرز ، تعداد فیلم‌ها و زمان‌های اکران پس از قطعی شدن هماهنگی‌ها  اعلام خواهد شد.

جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره با حضور معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، رییس گروه سینمایی و معاون سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج، رؤسای انجمن‌های سینمایی، مدیران سینماها و برخی از اهالی رسانه، برگزار و در آن درباره نحوه برگزاری جشنواره در استان، برگزاری و اختصاص سالن‌های نمایش ویژه خانواده معظم شهدا، برگزاری برنامه‌های جنبی صحبت‌هایی مطرح شد.