۰ نفر

کلاهبرداران اسکیمری در البرز دستگیر شدند

۲۸ دی ۱۴۰۰، ۲۳:۱۱
کد خبر: 601222
کلاهبرداران اسکیمری در البرز دستگیر شدند

رییس پلیس فتا البرز اعلام کرد : فردی که به همراه همدستش با کپی اطلاعات کارت بانکی شهروندان اقدام به سرقت ۱۸۷ نفر کرده بودند در این استان دستگیر شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رسول جلیلیان روز سه شنبه  اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی براینکه کارت بانکی در اختیار خودش است اما مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال از حسابش برداشت شده که بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارشناسان پلیس فتا این استان قرارگرفت.

وی اضافه کرد: دربررسی های اولیه مشخص شد که  برداشت های به صورت اینترنتی نبوده و از طریق دستگاه های خودپرداز و پوز انجام شده که شک کارشناسان  به کپی اطلاعات بانکی مالباختگان از طریق اسکیمر به یقین تبدیل شد.

جلیلیان خاطرنشان کرد: کارشناسان با بررسی  تراکنش مالباخته متوجه شدند که نامبرده درمحدوده تجریش تهران از طریق پیک اقدام به خرید غذا کرده که با بررسی حساب مقصد یکی از کلاهبرداران اسکیمری شناسایی شد.

وی گفت: مخفیگاه متهم در استان تهران شناسایی و مشخص شد که متهم به همراه همدستش با استفاده از یک دستگاه اسکیمر در قالب پیک فست فود و سوپرمارکت با سرقت اطلاعات بانکی از ۱۸۷ نفر کلاهبرداری کردند.

جلیلیان  یادآوردشد: ۲ متهم در مناطق مختلف تهران شناسایی و در عملیات های مختلف دستگیر و از مخفیگاه انها تعداد زیادی کارت خام بانکی دستگاه اسکیمر و سایرلوازم مربوطه مربوط به اسکیمر کشف شد.

وی افزود: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شدند.