۰ نفر

رییس پلیس راه البرز:

البرز ۱۸درصد ترافیک کشور را به دوش می‌ کشد

۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۶
کد خبر: 583474
البرز ۱۸درصد ترافیک کشور را به دوش می‌ کشد

رییس پلیس راه البرز گفت: این استان نیم درصد راه‌های کشور را دارد، اما بار ۱۸ درصد ترافیک کشور را به دوش می‌کشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران، سرهنگ رضا گودرزی، رییس پلیس‌راه البرز بابیان این که محور کرج - چالوس در طرح زمستانه سال جاری موردتوجه ویژه قرار دارد، گفت: جاده چالوس به دلیل شرایط جوی همواره آبستن حوادثی است که ما همواره باید آمادگی لازم را در این خصوص داشته باشیم.

رییس پلیس‌راه البرز با بیان این که آمار تصادفات جاده‌ای ۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است افزود: البرز در حالی نیم درصد از راه‌های مواصلاتی کشور را از آن خودساخته که بیش از ۱۸ درصد ترافیک کشور در این استان انجام می شود.

 گودرزی در پایان بابیان این که امروز سازمان‌های خدمات رسان و امداد رسان با هم، هم قسم شده اند تا بهترین خدمات را به شهروندان در محور‌های مواصلاتی این استان ارایه دهند گفت:از شهروندان درخواست داریم تجهیزات ایمنی را همواره با خود به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

او بابیان این که پلیس راه البرز تیم‌های مختلف پلیس راه در کنار سایر دستگاه‌های امداد رسان در محور‌های مواصلاتی این استان مستقر شده اند افزود: تمام تلاش ما این است که هیچ گونه حادثه‌ای برای حتی یک از نفر از شهروندان اتفاق نیفتند و پلیس راه در کنار سایر دستگاه‌های امداد رسان تمام توان خود را بکار گرفته است.