۰ نفر

دستگیری سارقان موبایل قاپ با ۳۰فقره سرقت در کرج

۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۲۵
کد خبر: 564138
دستگیری سارقان موبایل قاپ با ۳۰فقره سرقت در کرج

رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: اعضای باند سارقان موبایل قاپ با ۳۰ فقره سرقت در شهرستان کرج در این استان دستگیر شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایرنا، محمد نادربیگی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در مناطق غربی شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که سارقان در گروه های ۲ نفره به وسیله یک موتورسیکلت سرقتی ابتدا طعمه های خود را شناسایی کرده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت موبایل شهروندانی که در حین حرکت در خیابان موبایل به دست دارند کرده و بلافاصله پا به فرار می گذارند.

نادربیگی خاطرنشان کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند در نقاط وقوع سرقت، در نهایت موفق به کنترل سرقت ها و شناسایی یکی از سارقان شدند که پس از شناسایی مخفیگاه نامبرده، با هماهنگی مقام قضائی سارق دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک موتورسیکلت که به وسیله آن اقدام به سرقت می کرد کشف شد.

وی  ادامه داد: متهم که چاره ای جز بیان حقیقت در مقابل خودش نمی دید در بازجویی های صورت گرفته به ۳۰ فقره سرقت با شیوه موبایل قاپی با همدستی یکی از سارقان سابقه دار اقرار کرد.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری همدست متهم در شهر کرج، بیان داشت که در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی موبایل سرقتی کشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان  البرز از شهروندان خواست از مکالمه های طولانی مدت با تلفن همراه در اماکن عمومی پرهیز کنند.