۰ نفر

یک مقام مسئول:

مقدمات تزریق واکسن به دانش‌ آموزان البرزی فراهم شده است

۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۵۴
کد خبر: 562308
مقدمات تزریق واکسن به دانش‌ آموزان البرزی فراهم شده است

استاندار البرز گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با وزارت بهداشت مقدمات کار برای تزریق واکسن به دانش آموزان، رانندگان سرویس دانش آموزی و اولیای دانش آموزان فراهم شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، عزیزاله شهبازی روز سه شنبه ۲۳ شهریور در آیین افتتاح متمرکز مجتمع‌های آموزشی، پرورشی و ورزشی قلم و رازی در کرج که  با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت، اظهارکرد: افتتاح ۲۵ پروژه آموزشی می تواند یاریگر هرچه بیشتر این حوزه باشد.

وی افزود: محدودیت‌های اعتباری و مالی برای پیشبرد و توسعه زیر ساخت‌ها فراوان است اما توجه ویژه دولت سیزدهم به حوزه آموزش و پرورش در ابتدای کار می‌تواند برای این حوزه نوید بخش باشد.

استاندار البرز با اشاره به زیرساخت‌های آموزش و پرورش استان ادامه داد:  این حوزه نیز مانند سایرحوزه ها متناسب با رشد جمعیت نبوده و باید به آن نگاهی ویژه داشت.

شهبازی در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با وزارت بهداشت مقدمات کار برای تزریق واکسن به دانش آموزان، رانندگان سرویس دانش آموزی و اولیای دانش آموزان فراهم شده است.
وی در پایان افزود: همچنین آمادگی لازم برای شروع آموزش مجازی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در بستر شبکه آموزشی شاد و تلویزیونی  وجود دارد.