۰ نفر

یک مقام مسئول خبر داد؛

دستگیری باند سارقان ترانس برق در کرج

۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۵۵
کد خبر: 556458
دستگیری باند سارقان ترانس برق در کرج

رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان ترانس برق و کابل های فشار قوی با ۳۰ فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمد نادربیگی روز چهارشنبه اظهارداشت که در پی وصول یک فقره پرونده ازکلانتری ۳۴ گرمدره به  پلیس آگاهی استان البرز مبنی بر اینکه مأموران گشت کلانتری درحین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با سه  سرنشین مشکوک شده و پس از بازرسی  خودرو مقدار زیادی سیم مسی ترانس برق و کابل مسی، قیچی آهن بر و یک عدد اره آهن بر و وسایل ارتکاب جرم از سرنشینان خودرو کشف شد.

وی افزود : متهمان در تحقیقات اولیه  منکر هرگونه سرقت در سطح شهرستان کرج شده  و اعلام داشتند سیم وکابل های مسروقه را در کنار یکی از اتوبان های تهران سرقت کرده اند.

نادربیگی خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه دار بودن ۲ نفر از متهمان و با انجام اقدامات پلیسی و بررسی کارشناسان اداره برق مشخص شد مقداری  از سیم های مکشوفه متعلق به داخل ترانس های برق بوده و بررسی ماموران حکایت از آن داشته که این متهمان  که ساکن شهرستان ساوجبلاغ بوده به دفعات متعدد در ساعات پایانی شب در سطح شهرستان کرج وگرمدره حضور داشته اند.

نادربیگی یاد آورشد:  متهمان تاکنون به ۶ فقره سرقت ترانس های برق فشار قوی و ۲۴ فقره سرقت سیم و کابل های فشار قوی و ضعیف و سیم های ارت اداره برق در سطح شهرستان کرج اعتراف کردند که ارزش ریالی اموال سرقتی توسط کارشناسان پنج میلیارد ریال برآورد شده است.