۰ نفر

اراذل و اوباش مسلح در چهارباغ دستگیر شدند

۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۳۱
کد خبر: 556457
اراذل و اوباش مسلح در چهارباغ دستگیر شدند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان چهارباغ گفت: اراذل و اوباشی که در این شهرستان اقدام به درگیری مسلحانه کرده بودند، با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) چهارباغ شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، پاسدار مجید بیگدلی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی گزارشات واصله مبنی بر درگیری مسلحانه ۲ گروه اراذل و اوباش در یکی از مناطق چهارباغ با هماهنگی دادستان این موضوع در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: طی رصد اطلاعاتی این افراد در کمتر از چند ساعت در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفتند و با هماهنگی نیروی انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه در چنگ نیروی انتظامی قرار گرفتند.

وی یادآور شد که عملیات دستگیری این افراد روز گذشته از صبح آغاز شد و تا غروب ادامه داشت که در این عملیات تاکنون حدود ۶ نفر دستگیر شده اند ولی کار شناسایی و دستگیری نفرات اصلی این ۲ گروه اراذل و اوباش همچنان ادامه دارد.

بیگدلی به برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه هشدار داد که سپاه با قدرت در صحنه هست و با هیچ یک از اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم هیچگونه تعارفی ندارد و محکم برای برقراری آرامش و امنیت مردم ایستاده و تلاش می کند.