۰ نفر

یک مقام مسئول:

ادارات کرج ساعت۱۳ تعطیل می‌ شود

۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۵
کد خبر: 543847
ادارات کرج ساعت۱۳ تعطیل می‌ شود

فرمانده قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کرج گفت: شیوع کرونای دلتا در موج پنجم کرونا بسیار فراگیرتر و با سرعت بیشتری ابتلا و مراجعات سرپایی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را بالا برده است و لذا مردم عزیز با جدی گرفتن توصیه‌ها و هشدارها از آسیب‌های جبران ناپذیر ناشی از این بیماری پیشگیری کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، غفور قاسم پور گفت: طبق ابلاغ وزارت کشور ساعات کار ادارات به ۷ صبح تا  ۱۳ ظهر کاهش یافته است.

وی افزود: با توجه به اینکه کرج از جمله شهرهایی است که از روز چهارشنبه در مدار شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته است کلیه محدودیت‌ها از جمله ممنوعیت تردد برون شهری، دورکاری کارمندان و محدودیت مشاغل غیرضروری به منظور کاهش تبعات شیوع بیماری و تسریع  در بازگشت به شرایط عادی لازم الاجرا است.

قاسم پور همچنین بیان کرد: بانوان شاغل با شرایط خاص و بیماری در ادارات شهرستانی که مشاغل غیرضروری ارائه می دهند با موافقت مدیران مربوطه می‌توانند به صورت دورکاری فعالیت داشته باشند.

وی افزود: نیاز است که حداقل شرایط لازم و همکاری مساعد در این زمینه صورت پذیرد.

 فرماندار کرج گفت: باید مشاغل غیرضروری نظیر کافه ها و رستوران ها در شرایط قرمز کرونایی در شهر کرج تعطیل باشند لذا بازرسان ویژه ای به همین منظور در سطح شهر فعالیت های غیرضروری را پایش نموده و تذکرات لازم را به صاحبان مشاغل خواهند داد.

 قاسم پور در ادامه بر ممنوعیت سفرهای غیرضروری نیز تأکید کرد و افزود: هر گونه سفر از شهرهای قرمز و نارنجی به سایر نقاط ممنوع است و شهروندان با حذف برنامه سفر و ترددهای درون شهری و برون شهری نسبت به دریافت مجوز از فرمانداری نیز اقدامی نداشته باشند.

 فرماندار کرج گفت: شیوع کرونای دلتا در موج پنجم کرونا بسیار فراگیرتر و با سرعت بیشتری ابتلا و مراجعات سرپایی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را بالا برده است و لذا مردم عزیز با جدی گرفتن توصیه‌ها و هشدارها از آسیب‌های جبران ناپذیر ناشی از این بیماری پیشگیری کنند.