۰ نفر

دستگیری سارقان زورگیر در کرج

۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۴۳
کد خبر: 543423
دستگیری سارقان زورگیر در کرج

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز اعلام کرد : ۲ سارق زورگیر که با شیوه های خاص وارد منازل شهروندان شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال با ارزش آن ها می کردند، در شهرستان کرج دستگیر شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمد معظمی گودرزی روزپنجشنبه اظهار داشت که در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف منزل در منطقه عظیمیه کرج ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ رسالت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه متوجه شدند که ۲سارق جوان با معرفی خود به عنوان مامور برق وارد منازل شهروندان شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم با ارزش از جمله طلا، وجه نقد، گوشی همراه و لپ تاپ کرده و بلافاصله از محل متواری می شوند.

معظمی گودرزی خاطر نشان کرد : بلافاصله اقدامات پلیسی- اطلاعاتی ماموران آغاز و با بررسی جغرافیای جرم و شگرد سارقان،  سارقان را در مدت زمانی کوتاه شناسایی و با تحت نظر قرار دادن تحرکاتشان، آن ها را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی گفت : در بازرسی از مخفیگاه متهمان چندین قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی افزود : تاکنون سارقان به ۶ فقره سرقت منزل با شیوه زورگیری اعتراف کرده اند که در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان البرز ارسال شده است.