۰ نفر

نوشیدنی‌ های لاکچری قاچاق به مقصد نرسید

۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۰۵
کد خبر: 538682
نوشیدنی‌ های لاکچری قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف بیش از ۵ هزار عدد نوشیدنی‌های انرژی زای قاچاق از یک دستگاه خودروی کامیون در محور قزوین-کرج خبر داد.

به گزارشض اقتصادآنلاین، علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ  گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ در حین گشت زنی در محور قزوین-کرج به یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۵ هزار و ۲۸۰ قوطی نوشیدنی انرژی زای خارجی قاچاق کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.

سلیمانی با اشاره به این که برابر نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالای مکشوفه ۱۰ میلیارد ریال برآورده شده است، گفت: قاچاقچیان این محموله را از یکی از کشور‌های اروپایی به کشور وارد و از طریق مرز‌های غربی کشور قصد انتقال آن به پایتخت را داشتند.

او با اشاره به این که متهم با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی، به مرجع قضایی معرفی شد، افزود: در این برهه سخت که عده‌ای از هموطنان با سختی گذران زندگی می‌کنند، عده‌ای سودجود با خارج کردن ارز از کشور برای کالا‌هایی بی ارزش، قصد دارند به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند که فرزندان ملت در نیروی انتظامی از فعالیت این افراد جلوگیری خواهد کرد.