۰ نفر

یک مقام مسئول؛

۱۵۰مگاوات برق به سهمیه البرز افزوده شد

۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۴۵
کد خبر: 536985
۱۵۰مگاوات برق به سهمیه البرز افزوده شد

استاندار البرز اعلام کرد که با موافقت وزیر نیرو ۱۵۰ مگاوات برق به ظرفیت برق استان برای تامین نیازهای بخش تولید و صنعت اختصاص یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین، عزیزاله  شهبازی در دیدار با وزیر نیرو که روز چهارشنبه در محل وزارت نیرو صورت گرفت، با بیان اینکه صنایع و تولیدکنندگان البرزی در ابعاد ملی خدمات ارائه می دهند، افزود: موضوعات البرز و تهران بسیار در هم تنیده هستند از این رو صاحبان صنایع در استان انتظار دارند شرایط برابری داشته باشند. 

وی ادامه داد: برخی واحدهای صنعتی و تولیدی استان به دنبال ژنراتور برای تامین برق هستند که نیاز است موانع واردات این امکان رفع شود.

شهبازی گفت: جای خرسندی دارد که اولین پروژه پست ۴۰۰ کیلوولت البرز در باغستان کرج به سرعت در حال پیشرفت است و عملیات اجرایی پست ۴۰۰ کیلوولت زکی آباد نیز در دستور کار قرار گرفت.

همچنین وزیر نیرو با بیان اینکه شهبازی بعنوان استاندار البرز عملکرد بسیار خوبی داشته و با اختیاراتی استانی اقدامات بزرگی را پیگیری و محقق کرده که این امر جای تقدیر دارد.

اردکانیان در این نشست با افزایش ۱۵۰ مگاواتی برق جهت حل مشکل صنایع و تولیدکنندگان موافقت کرده و در خصوص همراهی جهت واردات ژنراتور برای تولیدکنندگان و صنایع البرز نیز قول مساعدت و رایزنی با وزیر صنعت ، معدن وتجارت در این را داد.