۰ نفر

استاندار البرز: انتخابات در کرج تمام مکانیزه است

۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۳۲
کد خبر: 536586
استاندار البرز: انتخابات در کرج تمام مکانیزه است

استاندار البرز با بیان اینکه شهرستان کرج به دلیل تراکم بالای جمعیت بیشترین تعداد صندوق و شعب اخذ رای را در استان دارد گفت: انتخابات ۱۴۰۰ دراین شهرستان تمام مکانیزه خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در بازدید از سایت تجمیع آرا استان البرز افزود: یک هزار و ۳۶۳ شعب اخذ رای در البرز از ساعت هفت صبح جمعه ۲۸ خرداد ماه جاری آماده اخذ رای از مردم هستند و امید است مردم در ساعات اولیه رای گیری به صندوق های اخذ رای مراجعه کنند.

وی ادامه داد: تمام تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو اندیشیده شد و روند این رویداد مهم و سرنوشت ساز به صورت مستمر مورد بازدید و رصد قرار می گیرد.

شهبازی گفت: برای سنجش میزان آمادگی استان برای برگزاری انتخابات در روز ۲۸ خرداد ماه، مانور هایی نیز برگزار شده تا نقاط ضعف احتمالی شناسایی و رفع شود.

وی افزود: استقبال پرشور داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا در البرز حاکی از حضور پرشور مردم در تعیین سرنوشت روستا، شهر و کشورشان است.

استاندار البرز اضافه کرد: مردم حق شناس ایران اسلامی همواره حافظ آرمان های انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا بوده اند و با مشارکت خود بار دیگر تجلی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خواهند بود.

شهبازی با اشاره به اینکه ۵۳۱ شعبه ثابت و سیار برای کرج پیش بینی شده، افزود: در کلانشهر کرج انتخابات به صورت کاملا مکانیزه برگزار می شود و به تبع آن نتیجه آرا زودتر مشخص می شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه برگزارمی شود.