۰ نفر

۷۶ تخلف تبلیغاتی در فردیس به مراجع قضایی ارجاع شد

۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۲۵
کد خبر: 533439
۷۶ تخلف تبلیغاتی در فردیس به مراجع قضایی ارجاع شد

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس اعلام کرد که ۷۶ مورد تخلف تبلیغات زودهنگام برخی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان ثبت و به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا صیاد افزود: اولین قدم برای هر داوطلب شورای شهر انضباط و قانونمنداری است .

وی با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام از سوی حوزه های متعدد اطلاعاتی و امنیتی و فرمانداری فردیس رصد می شود ، اظهار داشت: کوچکترین تخلف از سوی داوطلبان پنهان نمی ماند.

صیاد افزود: برخی از داوطلبان برای معرفی خود  در فضای مجازی ، اینستاگرام ، در قالب کارت ویزیت و خودکار تبلیغات می‌ کنند که  برای آنها پرونده تشکیل شده است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار فردیس گفت: تبعیت از قانون و تمکین به قانون باید از اولویت‌های کاندیداها و طرفداران آنها باشد.

صیاد افزود: نامزدهای شورای های اسلامی شهرهای فردیس و مشکین دشت در موعود مقرر قانونی خود می توانند مبادرت به تبلیغات کنند اما اکنون باید از  هر گونه تبلیغات در فضای مجازی ،حقیقی و تشکیل جلسات غیر قانونی خودداری کنند.

وی اظهار داشت: تبلیغات زودهنگام زیبنده داوطلبان شورای شهر نیست و مردم فهیم شهرستان فردیس که تجربه شورای شهر داشته اند نباید فریب پیشنهادهای واهی و مطالب غیر واقعی را بخورند لذا ازمردم تقاضا می شود اینگونه بسترها را فراهم نکنند با تجمعات و تجلیل از دختران، تجلیل از مدرسه سازان و اینگونه موارد دیگر صراحتا تخلف است در زمان خود برخورد قاطع خواهیم کرد.

وی بر حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های اخذ رای اشاره کرد و گفت: قهر کردن با صندوق رای قهرکردن با خودمان است  مردم پرشور اما پرشعور بر انتخابات تاکید کرد.

 شهرستان فردیس با حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت ، ۱۷۴ شعبه اخذ رای برای این شهرستان در ۲ شهر فردیس و مشکین دشت و روستای فرخ اباد زیبادشت پیش بینی شده است.