۰ نفر

یک مقام مسئول:

٢٠٠مورد تخلف انتخاباتی در کرج ثبت شد

۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۵۰
کد خبر: 531148
٢٠٠مورد تخلف انتخاباتی در کرج ثبت شد

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج اعلام کرد که حدود ٢٠٠ مورد تخلف زود هنگام انتخاباتی تا به امروز گزارش و در پرونده نامزدهای انتخاباتی این شهرستان ثبت شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،  غفور قاسم پور روز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان کرج با بیان اینکه هیچ  امکاناتی از سوی شهرداری ها نباید در جهت حمایت از نامزدها مصروف شود ، افزود: طبق قانون این اقدام تخلف محرز محسوب شده و مراتب توسط شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی گزارش و مورد پیگیری قرار می گیرد. 

وی با بیان اینکه هیأت بازرسی فرمانداری کرج تشکیل شده است، گفت: تا کنون ۲۰۰ مورد تخلف انتخاباتی در سامانه بازرسی و رسیدگی به امور حقوقی ثبت و ضبط شده است . برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کرج پرونده ثبت تخلف دایر شده است.  بیش از یک هزار بازرس در شهرستان کرج روند برگزاری انتخابات را نظارت و پایش خواهند کرد.

قاسم پور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فضای شهر کرج انتخاباتی می شود خاطر نشان کرد: انتظار ما از شهرداران مناطق  مختلف کرج این است که تا فضای شهر را متناسب با ایام انتخابات بازآرایی کنند. 

وی ادامه داد: میادین کلانشهر کرج باید در آستانه انتخابات ۲۸ خردادماه، فضاسازی شود و در این رابطه شهرداران در صف مقدم برای بازآرایی فضای شهر قرار دارند. 

قاسم پور عنوان کرد: طرح های تبلیغات محیطی برگزاری انتخابات از سوی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج به روابط عمومی شهرداری ها ابلاغ شده و انتظار می رود در شرف بزرگترین رویداد ملی – سیاسی کشور، کلانشهر کرج که نامدار ایران کوچک است با حضور پر رنگ، پرشور و مشارکت بالای سیاسی نقش آفرین باشد.

وی افزود: میادین شهر، ناوگان حمل و نقل عمومی در تبلیغات شهری باید مورد توجه قرار گیرد و در این بین رسانه ها و احزاب و گروه های سیاسی تریبون دار افزایش نشاط سیاسی خواهند بود.  تمام بسترها برای برگزاری انتخابات پیش رو فراهم شده است. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خردادماه جاری برگزار می شود.