۰ نفر

دلیل قطعی آب منظریه فردیس چیست؟

۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۵۶
کد خبر: 529940
دلیل قطعی آب منظریه فردیس چیست؟

معاون برنامه ریزی و امور هماهنگی عمرانی فرمانداری فردیس با اشاره به قطعی سه روزه آب شرب ساکنان منظریه فردیس گفت: در حال پیگیری رفع مشکل هستیم که به زودی مرتفع می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایرنا، بهزاد پرویزی افزود: آب شرب ساکنان منظریه فردیس توسط آبرسانی بخش خصوصی تامین می شد که طبق ماده چهار قانون باید این آبرسانی ها تحویل شرکت آبفا شود.

وی توضیح داد: آبرسانی خصوصی شهرک منظریه  ۴۰ سال سابقه فعالیت دارد و این آبرسانی با یک حلقه چاه با ۱۰ لیتر بر ثانیه آبدهی،  آب شرب چهار هزار مشترک را تامین می کند.

پرویزی اضافه کرد: سالها است که  پیگیر هستیم تا آبرسانی خصوصی شهرک منظریه تحویل آبفای فردیس شود که به دلیل عدم همراهی آبرسانی خصوصی مشکلاتی  به وجود آمده است.

معاون برنامه ریزی و امور هماهنگی عمرانی فرمانداری فردیس گفت: از  سه روز پیش به علت خرابی پمپ چاه آبرسانی  ساکنان منظریه در بی آبی به سر می برند و به همین دلیل فرمانداری بر اساس مصوبه شورای تامین شهرستان فردیس تصمیم گرفتند تا مدیریت و ارائه خدمات آبرسانی خصوصی را تحویل شرکت آبفای شهرستان فردیس دهند.

پرویزی افزود:  اکنون آبفای فردیس عملیات حفاری و آبرسانی از ۱۰ نقطه شهرک منظریه آغاز کرده اما فرسودگی شبکه آب این شهرک از دیگر مشکلات به شمار می رود که باید نوسازی شود.

وی اظهار داشت:  با تلاش کارکنان آبفای فردیس  ۸۰ درصد مشکل قطعی آب ساکنان شهرک منظریه برطرف شد و مابقی  تا سه روز آینده مرتفع می شود.