۰ نفر

دوردور با سانتافه امانتی در کرج به قتل ختم شد!

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۱۸
کد خبر: 525903
دوردور با سانتافه امانتی در کرج به قتل ختم شد!

رییس پلیس آگاهی استان البرز از کشف یک فقره قتل در دور دورهای خیابانی منطقه عظیمیه کرج خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمد نادر بیگی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در منطقه عظیمیه، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ رسالت برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد  که متوفی به وسیله یک دستگاه خودرو سانتافه مورد اصابت قرار گرفته و خودرو مذکور از محل متواری شده است.

 رییس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: با توجه به اینکه احتمال به قتل رسیدن متوفی به وسیله راننده خودرو سانتافه متصور بود، پرونده به اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی ارجاع شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه کارگاهان  با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی هویت صاحب خودرو سانتافه را شناسایی و با دعوت او به پلیس آگاهی متوجه شدند که  در تاریخ وقوع قتل نامبرده خودرو خود را به منظور فروش در یک نمایشگاه خودرو به امانت گذاشته بود و تصادف توسط عوامل مرکز فروش صورت گرفته است.

سرهنگ نادربیگی ادامه داد: بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی چهار نفر از عوامل نمایشگاه خودرو پیش‌گفته دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته از آنها مشخص شد که در روز حادثه به منظور دوردور  کردن در منطقه عظیمیه خودرو سانتافه را از نمایشگاه خارج و در هنگام گشت زنی با مقتول درگیر شده‌اند که در یک زد و خورد راننده خودرو مقتول را زیر گرفته و بلافاصله از محل متواری شده‌اند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی منتقل شدند.

سرهنگ نادر بیگی یادآور شد: آموختن مهارت کنترل خشم  می‌تواند از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری کند.